Šiandien, mokytoja Donata, eksperimentų dėka supažindino vaikus „Kas yra bala?“, „Kaip ji atsiranda?“, „Iš kur atkeliauja lietus?“, „Kaip atrodo lietaus debesis?“.
Kovo mėnesį „Šypsenėlių“ ir „Smalsučių“ grupėse vyko projektas „Kaip keliauja pinigai?“. Projekto tikslas – vaikų finansinio raštingumo pradmenų ugdymas, sąmoningumo didinimas, suprantant pinigų vertę. Projektas prasidėjo dalyvavimu Kaziuko mugėje: vaikai patys gamino įvairius dirbinius – lipdinius ir jais prekiavo. Vėliau skaičiavo, kiek pinigėlių pavyko surinkti, svarstė, kur juos būtų galima protingai panaudoti; mokėsi pažinti įvairias monetas ir banknotus. Vaikų mėgstama veikla tapo patyriminiai žaidimai „Parduotuvė“, „Kavinė“ ir pan.
Vėliau abi grupės apsilankė knygyne, augalininkystės parduotuvėje, picerijoje, kur rinkosi prekes ir mokėjo savo pačių „uždirbtais“ pinigais. Šių smagių veiklų metu vaikučiai mokėsi finansinio raštingumo, gražaus elgesio viešose vietose ir svarbiausia – draugystės ir bendrystės.
Šiandien, mokytoja Donata, eksperimentų dėka supažindino vaikus „Kas yra bala?“, „Kaip ji atsiranda?“, „Iš kur atkeliauja lietus?“, „Kaip atrodo lietaus debesis?“.
Dvi savaites „Bitučių“ grupės vaikučiai tyrinėjo temą „Tvirtas ir judrus“. Mokytoja Gintarė daugiausiai dėmesio skyrė vaikų supažindinimui su kaulais ir skeletu. Vaikai sužinojo iš ko sudarytas žmogaus kūnas, kūrė kaulų modelius, piešė skeletus bei žaidė judrius žaidimus lavinančius koordinaciją. Mažieji sužinojo, kad kaulai suteikia kūnui tvirtumo, leidžia judėti ir saugo organus. Vyko diskusijos, kaip juos […]